Illegaaltje spelen is leuk!

Hoi iedereen.

Even een update over wat er hier allemaal gaande is...

Normaal gezien had ik 26 maart om 23.40uur het fijne Ecuador moeten verlaten. Maar daar dacht de emigratiepolitie even een stokje voor te steken. Ons paspoort was geldig voor 90 dagen en 26 maart bleek een verblijf van 91 dagen te zijn. Gevolg: we zitten nu illegaal in het land, kunnen geen kant op en kunnen maandag pas terug richting België vertrekken.

Dus ga ik genieten van enkele dagen extra Ecuador en geniéten zal ik er zeker van doen! Het feit dat ik even legaal een illegaaltje kan spelen vind ik wel een coole gedachte.

Caroline kan vanavond wel vertrekken omdat zij haar vlucht kan overboeken. Iets wat ik, Anneleen en Heline niet kunnen doen door omstandigheden.

Hasta lunes!

Chao!

Martien

Reacties

Reacties

Lode

Geniet dan nog maar een beetje van je laatste dagen daar ! Moest jij niet maandag verplicht naar school ?
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!